Obserwatorzy

sobota, 30 maja 2015

Żeby mi się tak chciało, jak mi się nie chce

Hejooo! Dziś publikuje post, jako motywacja! Kiedy mam przed sobą obraz od razu lepiej mi się dzieje :) Gdy widzę coś ładnego to  mam energię, aby ćwiczyć, czy kupić coś naprawdę oryginalnego. Publikuje trzy obrazki, które ostatnio dodały mi mocy! 
P.s. Czy podobają Wam się te białe adidasy? *.* 
Liczę na szczerą odpowiedź, ponieważ zastanawiam się nad kupnem!

P.s.2 Serdecznie zapraszamy do obserwacji! :)

Love us, N.

9 komentarzy:

  1. Świetne zdjęcia wybrałaś ahhh :D
    Noo świetne są, tez chcialam je kupic ;p
    http://discordi4a.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam. Chcę powiedzieć Ci, że dostałaś ode mnie nominację do LBA. Zapraszam na mojego bloga, by dowiedzieć się więcej na ten temat i zapoznać się z pytaniami. :) http://okobezcenzury.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  3. Te adidasy moim zdaniem są bardzo zobowiązujące i często przy takich zwykłych stylizacjach codziennych w ogóle mi się nie podobają, także ja bym się na nie na pewno nie skusiła.

    www.sarahfrompl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Superstary są super hahah :D Z tego co słyszałam są bardzo wygodne, ale szybko się niszczą :(
    Zapraszam na nowy post! ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm, szczerze powiedziawszy są supcio :) Wygodne, niszczą się co prawda, ale jak się szanuje to są wytrzymałe. Mam swoje rok i są jak nowe :)
      Jedyny minus to cena :)

      Usuń
  5. Buty! <3
    roxannee-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. super <3 obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń